8 Kasım 2013 Cuma

iletişim - iletişmek - iletmek alsana TB3??? (sonu 1 aya kadar eklenicek)

İletişim iletişim dediğin nedirki gülüm ben seni telsizle konuşasın diyemi aldım :P offf bir daha cuma günleri yazmıycam hala perşembeden kalan kurtlar vadisi tripleri üzerimde .
Uzun zamandır elimde PMR denen çıkış gücü (hala anlamış değilim )0,5Watt olan cihazla dolaşıyordum. 2013 yılının başında dedimki ben bu AMATÖR TELSİZCİLİK belgeseni alayım bari 5 wattlık cihazla dolaşayım (terimleri kes 5 watt filan). ilk dönem sınavları bursada olmadığı için ee bende hanımdan korktuğum için başka bir şehre gidip giremedim o sınava bide sınav gününe düğün denk geldi allahtanda erkekliğe leke dürdürmedim :) eee düğün var nasıl gideyim :) 2013 2. ve son sınav bunu yakaladım hoopppp şans yüzüme güldü sınav bursada :) .... başvurular yapıldı heycanla o gün içinde sınav soruları çıktı alında çantaya konuldu ve unutuldu... takiiiii 2 kasım akşamına kadar yatağa yatınca aklıma devşirdi yarın sınav var diye :) amannnnn sabah bakarım dendi erken kalkarım göz gezdiririm sınav saat 11:00 7 gibi kalksam ooo bi ton saat var elbet çalışırız yat uyu oğlum süleyman uyku daha tatlı....
"Sabah olur uyanır bizim oğlan" gözümün ucuyla saate bir baktımki anammm saat olmuş 9:30 alel acele el yüz yıkamaca derken hemen kağıtları elime aldım yarım saat kadar ancak bakmışımdır hanım seslendi hadiii kahvaltıya eee yemekte güzel hadi yemek ye saat olmuş 10:30 giyin çık umutsuz bir şekilde sınav yerine varmakla beraber tüm hevesim kaçtı. bakıyorum millet çatır çatır bir şeyler konuşuyor teknik terimler havada uçuşuyor arada yakalarsam havada TANGO kelimesini anlıyom gerisi yalan :)
     Veeeee büyük an hadi çocuklar ay arkadaşlar hadi sınav salonuna....
Heehhh s..çtı cafer bez getir deyimi bana uyuyor. Sınavda kopya çekmek yasak bakmak yasak kül yutmaz başımızda bir tek masa üzerinde gezmediği kalıyor başımızda ama adamağızda işini yapıyor ne yapsın sen çalışmadıysan. Yanımdakine bakıyorum çaktırmadan göz ucuyla adam çoşmuş gidiyo haldır haldır karalıyo cevap kağıdını benimkinde ise sütte leke var benimkinde yok :)
    Yok ya diyip başlıyorum sallamaya 15 dk çıkıyorum sınavdan gidip hemen arabada bir kaç soruya bakıyorum yok diyorum ya olmaz bu iş başka bahara kaldı yalan oldu benim telsiz işi...
    Ertesi gün pazartesi günü sınavlar açıklandı diye internette bir yazı görüyorum büyük bir heyecan var karnımda kelebekler uçuşuyo ama umut yok tabi. Bir bakıyorumki 60 puanla B sınıfı almışım heycandan napıcağımı şaşırdım inanamayarak en az 15-20 kere bakmışımdır :)
    Artık sizin karşınızda koskoca B sınıfı ehliyetli AMATÖR TELSİZCİ var heheeyttttt diyerek naralar eşliğinde etrafta dolaşıyorum....
    Belgeler hazır Kıyı emniyetine yola çıktı artık heycanla belge bekliyorum :) bakalım nasıl olmuş yakışıklı çıkmışmı :)
   Bu arada ilk telsizimi aldım bile baofeng uv-b5 :)
şimdilik hiç mandallama yapmadan dinlemedeyim bakayım konuşma adabı neymiş nasılmış onları çözmeye çalışıyorum :)
  Hadi havada duyuşmak üzere 73 ..... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder